Είμαι από τους ανθρώπους που θεωρούν σημαντικό το να μην υπάρχει μονοπώλιο σε προϊόντα και υπηρεσίες. Θεωρώ ότι ο υγιείς ανταγωνισμός είναι προς όφελος του υποψήφιου πελάτη αλλά παράλληλα αναδεικνύει και την αυξημένη αξία του παρόχου που φέρει την κατάλληλη ειδίκευση.
Κατά συνέπεια δεν είμαι ενάντια σε αγορές μέσω internet ακόμα και όταν αυτές αφορούν τις ασφαλιστικές υπηρεσίες. Στην τελική θεωρώ το ότι κάθε αγορά έχει και το πελατολόγιο της που σπάνια αλλάζει… στρατόπεδα.
Φυσικά στον δικό μας χώρο όπως και σε πολλές άλλες περιπτώσεις το μόνο προτέρημα που διαφημίζουν οι ασφαλιστικές μέσω Internet είναι η σύγκριση τιμής και τίποτα πραγματικά παραπάνω. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι λίγοι οι συνάνθρωποι μας που κρίνουν ένα προϊόν μόνο βάση τιμής. Όμως, όπως και ένας πολύ καλός φίλος λέει η ασφάλεια δεν έχει τιμή αλλά έχει αξία.
Τι όμως ΔΕΝ αγοράζουμε μέσω Internet αλλά και από κανένα άλλο κανάλι πώλησης ασφαλιστικών προϊόντων όπως για παράδειγμα οι τράπεζες; Ακολουθεί μια λίστα που θέλω να πιστεύω ότι συγκεντρώνει μια πληθώρα παροχών που δεν μπορεί κάποιος να αγοράσει αν δεν συνεργαστεί με έναν πιστοποιημένο ασφαλιστικό σύμβουλο. Κάποια τα θεωρώ αυτονόητα ενώ σε κάποια άλλα αναπτύσσω λίγο την σκέψη μου.
Ανάλυση και ιεράρχηση αναγκών. Μόνο ο επαγγελματίας ασφαλιστής θα κάτσει μαζί σας να δει ποιες είναι οι πραγματικές σας ανάγκες στον τομέα της ασφάλισης χωρίς απλά να σας πουλήσει το προϊόν που θέλει αυτός για τους δικούς του λόγους.
Εξατομικευμένες προτάσεις ασφάλισης. Μετά την ιεράρχηση αναγκών είναι δουλειά του ασφαλιστή να μελετήσει και να προτείνει τις κατάλληλες λύσεις για εσάς.
Ορθή συμπλήρωση αίτησης ασφάλισης. Τα γραπτά μένουν και η προβληματική συμπλήρωση αίτησης μπορεί να προκαλέσει προβλήματα κατά την χρήση της ασφάλισης
Παρακολούθηση πορείας της αίτησης και επίλυση θεμάτων ασφαλισημότητας. Η διαδικασία της ασφάλισης δεν είναι πάντα τόσο απλή όσο παρουσιάζεται στο Internet. Το να κάνουμε κλικ σε κάποια κουτάκια δεν σημαίνει ότι έχουμε κάνει και σωστά την δουλειά.
Αναλυτική επεξήγηση όρων συμβολαίου. Μπορεί πλέον τα συμβόλαια να μην έχουν ψηλά γράμματα αλλά η εμπειρία του ασφαλιστή θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πλήρως τι έχετε αγοράσει.
Διευρυμένο ωράριο επικοινωνίας. Το τηλέφωνο του ασφαλιστή είναι πάντα ανοιχτό και ο ίδιος σας επαγγελματίας είναι πάντα πρόθυμος να λύσει τυχόν απορίες και να σας βοηθήσει σε θέματα σχετικά με το πρόγραμμα σας.
Πολλαπλές επιλογές επικοινωνίας. Πέρα από το τηλέφωνο ο σύγχρονός ασφαλιστής μπορεί να είναι σε επαφή μαζί σας με πολλούς τρόπους. Από τις βιντεοκλήσεις και τα social media μέχρι την προσωπική επαφή είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται πάντα εκεί για εσάς.
Ετήσια αναθεώρηση. Οι ζωές μας αλλάζουν, το ίδιο και οι ασφαλιστικές ανάγκες. Είναι υποχρέωση του ασφαλιστή κάθε χρόνο να μελετά μαζί σας αν είναι απαραίτητο να κάνετε κάποιες αλλαγές στα προγράμματα ασφάλισης.
Συναισθηματική υποστήριξη πελάτη και οικογένειας. Όπως ένας παλιός ασφαλιστής μου είχε πει «εμείς είμαστε αυτοί που όταν όλοι οι άλλοι σου λένε “περαστικά” εμείς φροντίζουμε για την σωστή νοσηλεία σου». Ο ασφαλιστής είναι ο άνθρωπος που βρίσκεται εκεί να ακούσει και να βοηθήσει με όποιο τρόπο μπορεί ακόμα και αν αυτό είναι μια απλή κατανόηση.
Διαμεσολάβηση στην σχέση με την εταιρία. Σε αντίθεση με τα άλλα κανάλια επικοινωνίας ο ασφαλιστής περπατά σε μια λεπτή γραμμή όπου πρέπει να διαφυλάσσει ηθικά την εταιρία του αλλά να υποστηρίζει τον πελάτη του σε δίκαια αιτήματα.
Παραπάνω κατέγραψα δέκα μόλις υπηρεσίες που δεν μπορείτε να αγοράσετε μέσω Internet ή κάποιου άλλου καναλιού διακίνησης ασφαλιστικών προϊόντων. Καλό είναι να τα έχετε στον νου σας στην επόμενη αγοραστική σας κίνηση.